HAMBA-HAMBA ALLAH

BILANGAN HAMBA ALLAH

Thursday, January 31, 2013

Tag To Syah !

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENYAYANG

assalamualaikum w.b.t
rehatkan hati dan minda...
ni kiranya REHAT SEBENTAR-lah...
posting-posting pasal kehiudpan
tapi yang ni pasal sahabat (siap tanya syairo anak aliman macam mana nak buat)
rupanya kacang goreng hangus... copy saja! :3


Nickname saya :
  •  Syahidah kah3.. kat chat panggil syah… eh manja konon! :3


 Adakah saya pengganggu : 
  • Hmm pengganggu? Tak adalah sekadar menyemak je. Je? Kejamnya ana… hello dia bukan pengganggu okey ! kalau dua-dua susah ada penyelesaiannya… aman!

 Nasihat untuk saya :
  • Jangan mudah melatah kalau ada apa-apa terjadi ya? Hehe… hidup memang tak selalu indah langit tak selalu cerah! Be strong and be a positive thinker! You can do it!!!

 Hate/ Love : 
  • Holla! Dia benci suka cinta? Tu terletak pada tangannya  ^_^ … awak kalau awak ada dengar yang ana suka seseorang tu dah lapuk tau. You hate you love is your secret tak nak korek! Jujur ni kecuali diberitahu…

 Mula-mula jumpa saya : 
  • Err… masa form 1 tak kenal dah naik form 2 barulah kenal. Tengok orangnya macam pelik pun ada… segan agaknya ke pendiam? Kah3

 Anggapan first time jumpa :
  • Pemalu dan pendiam! Tapi ingatlagi masa form 2 hehe ada orang kata pandang kiblat… macam tak masuk akal je orang yang cakap tu TAPI ana gelak juga siapa yang kata dia begitu. Kah3 Sorry !

 Ciri-ciri saya : 
  • Memahami diri ini yang perangai kami amat berbeza macam angkasa dengan lubang dalam tanah! John perangai macam hantu… dia tak!

 Perangai buruk saya : 
  • Kalau dah rasa tak nak beri jawapan akan kata “Tak tahu” 2 perkataan yang senang ucapkan. Err… tak ada mood biasalah tu. Haha…

 Perkara ingat saya : 
  • Perangai sempoi ala-ala macam tak ada masalah padahal masalah ada
  • Kalau ada orang luah dia dengar
  • MP3 yang dah nak-nak nyawa-nyawa ikan  
  • Ingat addmath ingat dia, stress walaupun tak capai apa yang diimpikan OLEH gurunya kah3
  • Hp dia yang warna biru entah dah tukar body ke belum 

 Lagu ingat kat saya : 
  • Lagu Qasidah (yang penting qasidah badrotim )
  • Minat sangat dia lagu nih

Nama dalam contact phone : 
  • Kwn Syahidah (save dalam hp ummi sebab mana ada hp ana ni!)

 Teringin nak bagitahu saya : 
  • Setiap malam ana berdoa kirim salam rindu kepada bakal suami yang dapat beri kebahagiaan dunia akhirat dan dapat anak-anak yang soleh dan solehah melalui doa sebelum tidur!! Bhaha.. kantoi… sebab ummi ana syorkan ana baca satu doa ni tapi ana belum buatnya just doa untuk yang umum dahulu…

 Saya sebagai apa dalam hati : 
  • Pendengar masalah yang setia
  • Sahabat. Kalau ana dah masuk U ana mestikan diri ana ingat awak selalu… insha Allah kalau diizinkan Tuhan Ameen J

 Hadiah nak bagi saya : 
  • NOVEL ana tak beri apa-apa lagi sempena birthdanynya yang ke 17 ! kena tunaikan janji!

 Tagged ni saya tujukan khas kepada : 
  • -Syah
  • -Syairo anak aliman
  • -Mo Simpson
  • -Ir Beng 10
  • -Safwah anak Saleh
  • Dan sesiapa je laaa!